Heipparallaa,

En tiedä oikein mistä aloittaa. En ole muiden blogeja oikein lukenut. joten esimerkkiä oman blogin aloittamisesta ei ole. Kirjoitan siis ja julkaisen asioita, miten parhaaksi näen. Tarkoitukseni on kirjoittaa vain omaksi ilokseni. Vähän niinkuin päiväkirjaa kirjoittaisi. Olishan se kiva, jos näitä joku lukisi ja vaikka positiivista palautetta saisi, mutta pääasiassa teen tätä itseäni varten :)

Kuka siis olen?

Olen Emil Tampereelta ja olen tällä hetkellä 29-vuotias pojankoltiainen. Tai no kai mä jo mies olen, mutta välillä tuntuu lapsettavan oikein kunnolla. Olen työtön ollut jo hetken aikaa. Jos ihan tarkkoja ollaan, olen kuntoutuksessa masennuksen takia. Sairastan siis kaksisuuntaista mielialahäiriötä, bipolaarinen mielialahäiriö tai jotain vastaavaa. Varsinaisesti kyseistä sairautta ei ole diagnosoitu, mutta testejä ollaan tehty ja moni psykiatri/psykologi todennut, että hyvin vahvasti tilanteeni viittaisi kyseiseen sairauteen. Tämän lisäksi kärsin jonkinmoisesta paniikkihäiriöstä, ahdistuksesta ja ihmispelosta. Vähän tässä ehkä hymyilyttää kirjoittaa tätä, sillä tulee melko hullu olo. Mikä lie sitten tuo ihmispelkokin on? Kai se käytännössä tarkoittaa, että jännitän hyvin paljon sosiaalisia kanssakäymisiä. Onneksi on lääkkeitä!

Mitäs muuta? Olen onnellisessa seurustelusuhteessa. Tämä tulisi ehkä alleviivata, sillä puolisoni on minulle tuki ja turva. Elämäni peruskallio, jos näin hassusti voi sanoa. En ehkä ole se helpoin persoona(jo ihan sairauteni takia); joten välillä mietin, että miten puolisoni jaksaa minua tai ylipäätään näkee minussa. Hän joskus sanoi kaverilleen, että olen ihana mies. Kai mä ihan mukava pääosin olen :) Välillä vaan vetää päästä suonta!

Harrastukseksi ja oikeastaan intohimokseni katson pelaamisen ja kuntosalilla käymisen. Molemmat asiat ovat minulle lähellä sydäntä. Kuntosali ehkä sinänsä vielä erityisen tärkeässä asemassa, sillä kyseinen harrastus helpottaa masennusta ja ahdistusta.

....mitähän tästäkin tulee :D ...